czwartek, 13 czerwca 2013

Kolejna wymianka + FOTOlift

Błądząc po internecie trafiłam na "coś", co po prostu musiałam mieć ;-)
Udało mi się dogadać z Właścicielką tego "czegoś" i tak oto  mogę pochwalić się kolejną wymianką!

Sariel przysłała moje "coś" i dołożyła do tego koronki, które pewnie wykorzystam do zrobienia koronkowej biżuterii.


 

A moje "coś", to...


zdjęcie ze sklepu

Zgłupiałam na punkcie tych rajstop :-P 
Są praktycznie nieosiągalne, a sprowadzenie ich z Chin jest kompletnie nieopłacalne.

Ja dla Sariel przygotowałam dwie broszki i naszyjnik w wiktoriańskim stylu :-)
Mam nadzieję że będzie się dobrze nosił - pierwszy raz robiłam taki model!







 

Pozwoliłam go sobie przymierzyć, żeby sprawdzić jak się układa na szyi...

 

Bardzo dziękuję za możliwość zrobienia wymianki :-)

A co do  FOTOlift - postanowiłam się pobawić!

 

A moja propozycja - oczywiście z nutami - choć to jeszcze nie moje rajstopki ;-)

7 komentarzy:

  1. No, no - jak wystąpisz w takich rajtkach na koncercie w filharmonii, to obawiam się, że orkiestra może mieć problemy z koncentracją ;) A ostatni naszyjnik najbardziej mi się podoba - ta kobieta ze zdjęcia jest taka romantyczna i tajemnicza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka wspaniała!!!
    Broszki cudowne, zwłaszcza ta różana -ach, jaka cudna!!! Naszyjnik przeuroczy! Ale, ale... rajtki są the best!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper wymianka :):) Rajstopy Rewelacja :):) Jak i bizuteria Piekna :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanej wymianki:) A rajstopy są bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bomba :) I jaka wymianka super :) Może i mnie się kiedyś uda wymienić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)