wtorek, 23 lipca 2013

Baletnica

Była już kiedyś u mnie baletnica, ale ta tańczy tak pięknie, że nie mogłam się powstrzymać!
Łańcuszek i oprawa koloru antycznego brązu.
Łańcuszek dł. ok. 52cm, wisiorek ok. 3cm



Wszystkich przebywających w okolicach Zielonej Góry zapraszam na 
Święto Miodu w Skansenie w Ochli!
Niedziela 28 lipca, w godz. 11.00 - 18.00
Dzięki dwóm Dziewczynom (z których jednej nie widziałam na oczy ;-)) mam tę przyjemność i zaszczyt wystąpić na jarmarku jako twórca! 
Marto, Marzeno - bardzo Wam dziękuję!


P.S. Patrzę co dzień i nadziwić się nie mogę, że dosłownie - z dnia na dzień przybywa Obserwujących! 
Dziś witam 99 Osobę :-) 

9 komentarzy:

  1. Sliczna baletnica :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :). Wisior z baletnicą jst piękny i bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna baletnica. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wisiorek! :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ty z takim tempem produkujesz ta biżuterię to niedługo sklep otworzysz :) powodzenia w Ochli

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cię wśród moich obserwatorów i bardzo bardzo się cieszę, że ci się u mnie podoba. Dziękuję za ogrom miłych słów, ale u ciebie nie mniej ładnie ;) Też cudeńka robisz, choć inne niż ja :D Może kiedyś jakąś wymiankę zorganizujemy? Daj znać jeśli byłabyś chętna

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna! Jakie piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczny wisiorek,piękny♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)