piątek, 16 sierpnia 2013

Wyzwanie - "moja specjalność"!

Zastanawiałam się, czy brać udział w wyzwaniu na blogu Asia-majstruje, ponieważ w poprzednim udało mi się wygrać! - a przecież lepiej być nie może ;-) A niemożliwe, żeby drugi raz się udało ;-) Ale to taka świetna zabawa, i Asia też zachęcała mnie do wzięcia udziału.
No i jak już się zdecydowałam, to okazało się, że brakuje mi jednej rzeczy do skończenia tego, co chciałam pokazać...
Na szczęście czasu było jeszcze pod dostatkiem, więc udało się i skończyłam - broszkę dla mojej Córeczki :-)




Zgłaszam więc brochę z Kitty jako "moją specjalność" na wyzwanie u Asi!


11 komentarzy:

  1. Piękniutka;))Życzę Ci kolejnej wygranej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka.Super jest metoda,którą ją zrobiłaś.Muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna :):) I Ja trzymam kciuki za Ciebie :):) Fajnie ,ze sie dolaczylas do wyzwania u Asi :) Wkoncu to super zabawa :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna :) Ten motyw był moim zdaniem tylko kwestią czasu, bo świetnie pasuje do krzyżyków :) A córce na pewno się podoba!
    Dziękuję za dołączenie do wyzwania i pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna brozka, życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)