wtorek, 15 kwietnia 2014

Buziak + wyróżnienie

Koci buziak schowany pod szkiełkiem, oprawa i łańcuszek koloru antycznego brązu. Naszyjnik stworzony naturalnie dla Kociego Lokum

Łańcuszek dł. ok. 55cm, wisiorek ok. 4cm.



Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Kasi z bloga Cherry Hand Made, za które serdecznie dziękuję!!!

 

Pytania od Kasi i moje odpowiedzi: 

1. Dlaczego zajmujesz się rękodziełem?
Bo sprawia mi to niesamowitą przyjemność! Dzięki temu, co robię, poznałam wielu wspaniałych Ludzi.

2. Czy chciałabyś być rozpoznawana dzięki temu co robisz?
Bardzo... :-) Ale to chyba nie jest możliwe, bo fotobiżuterią zajmują się też inni, nawet haftowaną biżuterię widziałam już poza moim blogiem...


3. Czym dla Ciebie jest radość życia?
Radość życia = moja Rodzina


4. Czy udało Ci się spełnić jakieś swoje marzenie?
Tak - niejedno! :-)


5. Czy można utrzymać się z rękodzieła?
Być może - mnie ten temat nie dotyczy, to jedynie moje hobby.

Mam nadzieję, że Kasia mi wybaczy, ale nie nominuję kolejnych blogów, bo stało się to zbyt trudne, a przy okazji byłoby nudne nominować znowu te same osoby ;-)
Jeśli ktoś ma ochotę - serdecznie zapraszam - bierzcie wyróżnienie i bawcie się dalej!

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)