wtorek, 26 kwietnia 2016

"Haftowane inspiracje"

Tak pięknie zostały zatytułowane warsztaty, które będę miała przyjemność poprowadzić!
Do tego zostałam nazwana Pracownią Lexie's Art ;-)

Jakiś czas temu zostałam poproszona o poprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży w mojej osiedlowej bibliotece - filii nr 2 WiMBP w Zielonej Górze. Od razu zaczęłam główkować, co można zrobić. Na tworzenie biżuterii za mało czasu - potrzebowałabym kilka dni, a przecież co to za warsztaty, z których na koniec nie zabieramy do domu tego, co stworzyliśmy?
I tak wpadłam na pomysł warsztatów z haftu krzyżykowego!
Wzór niewielki (jeszcze nie zdradzę jaki :-) ), kanwa plastikowa, specjalne igły, kolorowa mulina, a na koniec podklejenie folią magnetyczną, żeby każdy mógł zabrać do domu własnoręcznie wyhaftowany magnes!

Trzymajcie kciuki!

A tymczasem serdecznie zapraszam - ilość miejsc ograniczona.



12 maja (czwartek)
16.00 - 18.00

Zapraszam dzieci w wieku 6 - 12 lat
Filia nr 2 WiMBP - osiedle Pomorskie 13


14 komentarzy:

  1. Brawo, powodzenia. Bardzo ładny plakat : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Plakatem zajęły się Panie z biblioteki :-)

      Usuń
  2. Świetne są takie warsztaty:) powodzenia życzę! !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie warsztaty:) powodzenia życzę! !

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysl! Ja w maju pi

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysl! Ja w maju pi

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! Ja w maju pierwsze warsztaty z szycia będę prowadzila :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Ja w maju pierwsze warsztaty z szycia będę prowadzila :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alee Suuuper :)) Trzymam Mooocno Kciuki ,aby wszystko sie udalo !!! :))) Suuuper :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne warsztaty, super plakaciki - trzymam kciuki za całe przedsięwzięcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dobrej myśli, choć niepewność też w mojej głowie jest ;-) Dziękuję!

      Usuń

Dziękuję bardzo za każde pozostawione słowo :-)